Pastel de flores
Pracownia Tortów Artystycznych
REGULAMIN SZKOLEŃ
Wpłata zadatku na konto bankowe jest równoznaczna z akceptacją regulaminu szkolenia i zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej. Kupując udział w warsztatach uczestnik zgadza się na zasady wymienione poniżej.
· Organizatorem szkolenia (kursu, warsztatu) jest firma: „Agata Michałowska” z siedzibą we
Wrocławiu przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 4, NIP 8943164009 (zwany dalej „Organizatorem”).
· Miejscem warsztatów jest siedziba firmy: „Pracownia Tortów Artystycznych Pastel de Flores” we Wrocławiu przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 4.
· W warsztatach mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby oraz młodsze (od 16 roku życia) za pisemną
zgodą rodzica lub innego prawnego opiekuna.
I Zakup i opłata za warsztaty
Warunkiem udziału w warsztatach jest zapis poprzez wysłanie wiadomości email lub zakup szkolenia w sklepie internetowym i podanie:
· imienia i nazwiska uczestnika warsztatu oraz nr tel kontaktowego i adresu e-mail
· wpłata zadatku lub całości kwoty, ustalona z Organizatorem, na nr konta bankowego:
Agata Michałowska
ul. Krystyny i Mariana Barskich 4, 54-115 Wrocław
40 1160 2202 0000 0004 8834 0085
Opłaty za warsztaty należy dokonać w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia rezerwacji (48h). Za datę zapłaty przyjmuje się dzień zaksięgowania przelewu na wyżej
wymienionym koncie.
W przypadku braku zarejestrowania płatności na wyżej wymienionym koncie rezerwacja może zostać anulowana.
Brak wpłaty zadatku w wymaganym terminie (48h) stanowi domniemanie, że Uczestnik zrezygnował z udziału w warsztatach. Po wyczerpaniu liczby miejsc na warsztaty, kolejne osoby zainteresowane danym warsztatem mogą zgłaszać
się na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia miejsca, osoby z listy rezerwowej zostaną poinformowane o
zwolnionym miejscu zgodnie z kolejnością zgłoszeń. W opisie każdego warsztatu klient może znaleźć informacje co dokładnie obejmuje cena warsztatów.
II Przetwarzanie danych osobowych
1. Internauta, który zdecyduje się na skorzystanie z usługi (zwany dalej ,,Uczestnikiem” lub „Kursantem”),
wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w rozumieniu Ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z
dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204)na potrzeby realizacji
warsztatów oraz w celu przeprowadzenia procesu sprzedaży, jak również na przesyłanie informacji
handlowych i marketingowych.
Dane osobowe przetwarzane są z zachowaniem zasad bezpieczeństwa wymaganych ustawą z dnia 29
sierpnia 197r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)
Dane osobowe, które są przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:
· IMIĘ I NAZWISKO – WERYFIKACJA PŁATNOŚCI, OBSŁUGA KLIENTA ORAZ UTRZYMYWANIE
KORESPONDENCJI E-MAIL.
· ADRES E-MAIL – KORESPONDENCJA E-MAIL, KONTAKT Z KLIENTEM, ROZLICZENIE UDZIAŁU W
WARSZTATACH ORAZ INFORMOWANIE O EWENTUALNYCH ZMIANACH ORGANIZACYJNYCH.
· NUMER TELEFONU INFORMOWANIE O SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH WARSZTATÓW
· DANE ADRESOWE FIRMY, NIP – DO CELÓW WYSTAWIENIA FAKTURY, NA ŻYCZENIE KLIENTA
III Inne informacje organizacyjne
Orientacyjny czas trwania oraz godzina rozpoczęcia warsztatów są podawane w opisie danego warsztatu.
CZAS ZAKOŃCZENIA SIĘ KURSU JEST SZACOWANYM CZASEM, MOŻE ON SIĘ WYDŁUŻYĆ AŻ PROGRAM
ZOSTANIE ZREALIZOWANY. Uczestnicy nie ponoszą z tego powodu dodatkowych kosztów.
Uczestnik spóźniony na warsztaty będzie uczestniczył w nim od momentu, w którym pojawił się na
warsztacie. W takim wypadku prowadzący nie ma obowiązku przeprowadzania czynności związanych z
prowadzeniem warsztatu od początku.
Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu uczestników warsztatów.
Po zakończeniu warsztatów, uczestnik może zostać poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety.
Podczas warsztatów zabronione jest długie nagrywanie obrazu i dźwięku. Dozwolone jest nagrywanie krótkich, kilkudziesięciu sekundowych filmików celem utrwalenia metod stosowanych w cukiernictwie.
Uczestnictwo w warsztacie oznacza zgodę na fotografowanie wydarzenia przez Organizatora, oraz umieszczenie zdjęć na profilu facebook, instagramie oraz stronie internetowej Pracowni Tortów
Artystycznych Pastel de Flores.
IV Rezygnacja z warsztatów
1. Opłata wniesiona przez Uczestnika na konto bankowe (zadatek) oznacza wykupienie miejsca na
wybranych warsztatach i co do zasady jest bezzwrotna.
· między dniem zapisu a 30 dniem przed dniem szkolenia Uczestnikowi nie przysługuje zwrot
wpłaconego zadatku, ale nie ponosi on żadnych dodatkowych kosztów związanych z rezygnacją z kursu
· pomiędzy 29 a 14 dniem uczestnik zostaje obciążony kwotą w wysokości 50% wartości wykupionych warsztatów i zobowiązany jest do przekazania Organizatorowi różnicy pomiędzy kwotą zadatku a połową kosztów uczestnictwa w kursie na konto bankowe wskazane przez Organizatora w terminie 3
dni od daty rezygnacji ze szkolenia.
· pomiędzy 14 dniem przed szkoleniem a dniem szkolenia nie ma możliwości rezygnacji z udziału a uczestnik zobowiązany jest do zapłaty całości kwoty za szkolenie w terminie nie późniejszym niż
dzień w którym odbywają się warsztaty.
2. Zwrot pieniędzy za warsztaty nie obejmuje bonów podarunkowych.
3. Uczestnik w przypadku braku możliwości uczestniczenia w wykupionych warsztatach, może wskazać inną osobę, która będzie uczestniczyła w tych warsztatach zamiast niego. Uczestnik musi o takiej zmianie
poinformować organizatora telefonicznie pod nr tel. 511051067 najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem warsztatów, których ta zmiana dotyczy. Uczestnictwo tej osoby w warsztatach jest możliwe po zapoznaniu
się z regulaminem.
4. Uczestnik ma prawo do przeniesienia poniesionej opłaty na rzecz zadatku jako zadatku za inny warsztat,
jednak nie później niż na 30 dni przed odbyciem się warsztatu z którego chce zrezygnować, na rzecz innego
warsztatu. Prawo do przeniesienia kwoty zadatku obowiązuje jedynie raz i pod warunkiem, że na wybranym
szkoleniu będzie w momencie zgłoszenia chęci przeniesienia wolne miejsce.
5. Nieobecność na warsztatach wiąże się z koniecznością dokonania pełnej opłaty za szkolenie.
6. Organizator pozostawia sobie możliwość odwołania lub przesunięcia warsztatów na inny termin, z
powodu nie zebrania się minimalnej liczby uczestników lub z przyczyn od niego niezależnych.
7. Odwołując dane warsztaty Organizator może zaproponować Uczestnikowi inny termin warsztatów o tej samej, bądź innej tematyce. W przypadku braku zgody Uczestnika na zmianę, Organizator dokonuje zwrotu Uczestnikowi wniesionej przez niego opłaty w terminie 7 dni roboczych od dnia poinformowania go przez Uczestnika o braku zgody na zmianę. Zwrot nie dotyczy bonów podarunkowych.
8. W przypadku odwołania warsztatów organizator nie zwraca uczestnikom kosztów, które ponieśli z tytułu
rezerwacji noclegu lub dojazdu na warsztaty.
V Wykorzystanie bonu podarunkowego
1. Uczestnik zgłaszający się na kurs, który posiada bon jest zobowiązany do podania nr bonu podczas zapisu i
obowiązują go zapisy całego regulaminu.
2. Bony podarunkowe są ważne 6 miesięcy od daty zakupu. Można przedłużyć jego ważność po wcześniejszym kontakcie z biurem.
3. Nieobecność na warsztatach wiąże się z wykorzystaniem bonu, a jeśli jest taka potrzeba – z dokonaniem dopłaty do pełnej opłaty za szkolenie.
4. W przypadku rezygnacji ze szkolenia obowiązują takie same zasady jak w części „IV Rezygnacja z
warsztatów”.
VI Obowiązki i odpowiedzialność Uczestnika
Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania podczas warsztatów podstawowych zasad higieny. Uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń prowadzącego warsztat oraz zasad bhp
obowiązujących na Sali. Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone podczas warsztatów sobie samemu bądź innym uczestnikom, które są wynikiem jego zaniedbań lub nieostrożnego/nieuważnego, czy lekkomyślnego postępowania.
Uczestnik odpowiada za szkody sprzętu/mienia wyrządzone podczas warsztatów, które są wynikiem jego
zaniedbań lub nieostrożnego/nieuważnego, czy lekkomyślnego postępowania.
VII Prawo autorskie
Uczestnik zobowiązuje się do nierelacjonowania w jakichkolwiek mediach, w tym społecznościowych
technicznych szczegółów szkolenia w taki sposób,który narusza prawa autorskie Organizatora. Zobowiązanie dotyczy m.in. relacji (zdjęć, filmów itp.) zawierających widok używanych narzędzi, sposobów wykonywania poszczególnych elementów, używanych w toku nauki akcesoriach i produktach itp. Organizator szkolenia
wyraża zgodę na relacje,które nie naruszają prawa autorskiego i są ogólnym przestawieniem szkolenia lub
jego efektów. Przebieg szkolenia oraz wszelkie otrzymane na oraz po szkoleniu materiały są chronione prawami
autorskimi.
Zabronione jest rozpowszechnianie opracowań związanych z niniejszym szkoleniu, powielanie lub
rozpowszechnianie w całości lub jej częściach niezależnie od przyczyn lub celu takiego rozpowszechniania.
Naruszenie niniejszej klauzuli może skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności karnej przewidzianym w
Kodeksie karnym, ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych i ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
VIII Postanowienia końcowe
Dane o uczestnikach gromadzone są zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Dane o użytkownikach służą do zapewnienia prawidłowej komunikacji z użytkownikami i nie są, oraz nigdy nie będą
udostępniane osobom trzecim.